I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Wednesday, January 4, 2012

semoga berjaya!!!

Assalamualaikum ~

Ari nie ari pertama sekolah... Tapi ape kne mengena skolah ngn aku... Amane, 20+, dikaitkan ngn skolah??? Pelik gak... Amane ade anak ke yg sekolah... omigodd!!!!! HOT story nie... ble plak la minah nie kawin kan... 
Merepek la plak aku nie... Senag cite nye aku ari nie mula menolong ayah aku kat koperasi skola beliau... Class Ko Jah!!! Aku ari nie g skola mengalah kan cekgu... Siap la heel bagai... Kerja nye jual pensel2, pemadam, jd akk potostat... 2 je la... Melawa bukan main lagi... HAHAHAHAH... Ade aku kesah... Amane mmg suke pakai lawa2... 

Nak tgok amane pkai ape tok jge kO-0p 2....




Ceria la sgt muka tu pg2 nie kak long oii... Bangun pagi dihari cuti... Sgt2 menarik dan best... X caye try this at home... HUAHUAHUAHUA.... 


Berbalik pd tajuk... Semoga Berjaya ae... Citenye ari nie my Botak g kl... Dpt job kat sane... Tu la moga2 die survive kat sane... Take care of u'r self yeah baby... Baby ke... HAHAHAHAHA....


p/s : esok dan seterusnye sblum teman nie jadi misi,,, disekolah tu la teman bertapa... ape blh buat... APTB... tp 8 jan nie x sabar nak tgu... suprise!!!!

'

2 comments:

Adib Sufi said...

Makin ramai Budak sekolah Bli brg kat Ko-Op kalau hari2 Cmtu,
Hahahahaha..

a m a n i n a said...

eh mcm tu plak ae... hehehe...