I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Friday, March 23, 2012

Rezeki Allah...

Assalamualaikum ~

Minggu2 akhir aku kat umah nie mcm rase kalut semacam jek... Tdo pon ari2 lmbat... Bak kate org pon, 'cantik mata awk nina'... Mcm mata panda... Cantik ke... Hahahaha... 

Diantara sebab2 cik MO nie jd kalut ialah....
1. Menyudahkan kelas memandu yg x sudah2... Mane x nye, meleke je dr bln 2 ari tu... Hehehehe... Act, MO bnyk tempahan key chain... Dah key chain la plak... Msti klu sape2 yg bc nie nak thu... Key chain tu sbnarnye ialah hobi MO... Gedik plak dah tua2 nie ade hobi...

nie bunga...

nie la produk MO...

2. Kalut sebab nye nak buat mejlis bertunang... APA!!!! MO nak bertunang??? Ayat nak gempak kan... Tarikh nye 31.03.2012... 2 ari sblum nak lapor diri... LAPOR DIRI  la plak... 
Untuk ape tu... Tu la reason no 3... 

nie la bakal tunang nye... BOTAK!!!

3. Nak lapor diri... Dapat keje kat Negeri Sembilan plak... Melapor diri di JABATAN KESIHATAN NEGERI SEMBILAN...  Tarikh lapor diri 2/4/2012... X ke gile tu... Barang2 opkos x siap lg... Tapi bende2 penting tu dah siap la... Surat Angkat sumpah... Uniform... Cop... Name tag punnn.... 

sy la MISI MO...

Mcm2 aku nak buat sblom nak berlepas ke negeri sembilan nie... Aku x thu la ape perasaan skang... Nak bertunang nie suke.. Tapi sume nak harap kan ayah ngn mak beli barang2... Tu kire ok lg... Nie nak keje nie  3 blan x de gaji... MO ulang skali lagi ae... X DE GAJI!!!!.... Poneng wei pale den... Dah ckp nogori tu.... Hahahaha... Jadi terpaksa la meminjam ngn PA&MA... Buku 555 harus lah ade... 


Anyway tu sume rezeki dr Allah... Aku sgt bersyukur... Insyallah akan selamat bertunang... Dalam mase yg sama dpt kerja... Alhamdullilah.. Sebenarnye segala2 nya dah ditetapkan Allah...

p/s : MO dah nak tunang ke??? Hehehehe... suke nye ati nie... tapi hantaran x siap lg... waaaaaa... sape nak tolong nie...





'