I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Thursday, September 15, 2011

cute boy..



Assalamualaikum... 
Ari nie nina nak cite tentang adik dalam pic nie. Nama nya Aidil Rayyan. Nina jumpe die dkat ward kanak2 tmpat nina kerja. Rayyan nie br je berumur 2 bulan lebih. Dia dimasukkan ke ward disebabkan penyakit Brounchopneumonea. Iaitu sejenis penyakit berkaitan paru2 dimana paru2 Rayyan telah dijangkiti kuman. Jadi sekarang nie adik Rayyan kerap terkena serangan Asthma. 


Tujuan nye nina bercerita tentang adik Rayyan nie sebab die dihantar ke ward oleh pihak jabatan kebajikan. Ibu Rayyan telah menghantar nye ke rumah kebajikan semiggu selepas die dilahir kan. Serius nina cakap mmg sedih tgk adik nie. Mane tidak nye, semua kanak2 kat ward tu dijaga rapi oleh ibu masing2. Tapi adik Rayyan nie hanya dok sorang je. Mujur la ade jururawat yang perihatin menjaga adik Rayyan nie. Tambahan pula sekang kami tengah praktikal disiti, maka ramai lah yang perihating terhadap Rayyan.


Nina doakan semoga adik Rayyan membesar dengan sempurna dan menjadi manusia yang berguna suatu hari nnti. Aunty nina love u Rayyan.


note : dah mcm reflective diary plak entry kali nie. hehehe..
|Adios... Amigoss... Merambuss|

'

4 comments:

qiefa said...

kesiannye die..
cute gile..

Mizz ErMa said...

kesiannye..xpatut ibu die buat die macam tu..T_T

a m a n i n a said...

mgkin ibu die ade mslh yg kte x thu...

man said...

penyakit hadir tidak mengira usia...